Perillòs

Hola,

Recordo de petit l'haver pensat com a la gent gran seguia parlant amb devoció de The beatles, si havien passat molts anys, dècades, des que havia fet les seves cançons. Llavors no ho entenia, ara ja si, en part per culpa de la meva discoteca mental personal.
Ahir es complien 28 anys de l'àlbum Dangerous de Michael Jackson i vaig tornar a pensar en això i en com les meves nebodes, la gran mes que la petita, no deu entendre perquè escolto música vella d'aquest tal Jackson en lloc de l'últim reggaeton. Estem en les mateixes. Per si se us ha oblidat aquest és l'àlbum del tema Jam, que el vídeo-clip sortia Michael Jordan. In the closet, amb el vídeo-clip amb Naomi Campbell. Remember the time, estava ple de famosos i efectes, que Nieves Herrero ens va fer empassar bona part del seu programa per a mostrar-nos el per primera vegada. Heal the World que ens portava una altra vegada al Man in the mirror El mític Black or white que ens va deixar bocabadats amb tots els efectes de el vídeo-clip. Give in to me que al costat de l'anterior ressonaven les sis cordes de Slash. La balada Who is it i Will you be there genial amb un toc messiànic.
Jo tenia el pòster, encara deu estar en algun lloc, amb la caràtula de l'àlbum, fins i tot una samarreta que aviat es va quedar petita, i per suposat la cinta de casset que es va gastar de tant donar voltes al meu walkman. Què de coses van passar al 1991!



Michael Jackson - Dangerous

Comentaris

Entrades populars