Diumenge de rams

Hola,

No sóc una persona religiosa però ja es el segon diumenge de rams que no celebro. El que si sóc es tradicional. Hi han actes com l'anar a beneir la palma el diumenge de rams, que encara que per mi no signifiquin el mateix que per una persona creient, son actes importants.
Aquest dia la mare em comprava alguna peça de roba per estrenar, la meva padrina m'havia dut dies abans el palmó, i allà anava tot feliç simplement esperant el moment de picar fort a terra amb ell. Després solíem anar a casa dels avis i comparar el meu palmó amb el del meu cosí. Deprès va vindre ma germana i ja érem dos però ella amb una palma era complicat de picar a terra. I ara es amb les meves nebodes, tots ben guapos, amb sort amb un dia de primavera a esperar que aquell sentor llenci aigua, i tots cap a casa.
Però ja em passat el segon diumenge de rams de pandèmia, el primer que podies sortir al carrer. I l'estampa era trista, tot i que mes d'un si s'havia comprat el palmó, no fos cas, la concentració era una mica mes gran que un diumenge qualsevol de missa. I com sóc dels que pensa que la vacuna no arreglarà una merda, que l'invent de les mascaretes a alguns ja els hi va be, doncs tinc els meus dubtes que aquell diumenge de 2019 no sigui l'ultim diumenge de rams normal que he de viure i en lloc de fotos familiars tots guapos només em quedin fotos d'arbres.

Comentaris

Entrades populars