No m'oblido

Gairebé no escric aquestes paraules. M'estic oblidant de tu? Ni de conya, però sembla que darrerament hi ha moltes coses complicades que fa que no tingui temps per a gairebé res. Un cansament gairebé crònic que gairebé fan que m'oblidi que avui és vint-i-dos.

Ja et puc dir que la plaça de pàrquing és meva, un tros de terra que espero que les meves nebodes acabin de treure'n profit. Totes dues ja han acabat aquest curs, no et preocupis són un deu en tot. Ens van obrir els cotxes a la Juanita i a mi, ens van rebentar els vidres, van rebuscar, però res no trobaran al cotxe d'un pobre, però ens van fotre bé. Leyre ha acabat les competicions de ball, i ja està gairebé recuperada del genoll. No han classificat gaire bé, però estan contentes d'enfrontar-se a un escenari davant de milers de persones defensant el seu ball. L'altre dia Leyre em preguntava coses de resistències, relés, llums,... qui millor que tu per haver-li explicat el tema però no hi eres. Míriam es fa gran a passos de gegant, serà alta i serà sàvia, només necessita coordinar el seu ésser al seu cap, que va a velocitat univers. Espero que no s'ho passi gaire malament fins que aquest moment arribi. I ara li ha donat per jugar a futbol al pati del col·le, i diu que se li dóna de meravella fer de porter. per què serà?.

Per cert el Sants ha tornat a baixar una altra categoria, dubto que això hagi passat moltes vegades en aquests cent anys, però és el que hi ha. I les claus per sortir sembla que passen per recuperar gent com Fabregat. Ja veurem l'any que ve.

"I tingues la certesa. Que, tossut, els faré veure. Que potser s'han descomptat. Que és massa aviat, que he de tornar"



1962

Comentaris

Entrades populars