Cosas de la edad

Hola,

"When I was younger so much younger than today..." diu la cançó de The beatles. Ah, que no us sona a res!. De això vull parlar.
Se que estic gran, acabo de fer 45, si sóc optimista i vull arribar a els 90 ja he fet la meitat del camí. El tindre una edat implica que has viscut moltes coses i recordes moltes, per tant quan et trobes a algú  jove ets conscient que hi haurà coses que no ha viscut, que no coneixerà de primera ma. Però crec que he passat al següent nivell, en el que els joves ja no tenen ni la mes petita idea del que els estan parlant. Sembla que el món va començar al 1980.
Axí que ningú sap qui es Rambo o rocky, que era el Un, dos, tres... responda otra vez, ni parlar de Maradona, Kempes, Zoff,Socrates (ja ni us parlo del filòsof grec), Mecano, Tocata, La bola de cristal, El padrí, GRoucho Marx, Charles Chaplin, Stan Laurel i Oliver Hardy, Bird, Magic, Jabbar,.... Jo a part de cumplir anys sempre he sigut raro, sempre m'ha interesat per tot allò que habia abans de jo per tant em sobte molt, tot i que sembla habitual, que per molt jove que sigui no conegui alguns conceptes.
Per cert Cosas de la edad també es una cançó que pocs recorden.




Comentaris

Entrades populars