Calma electrònica

Hola,

Pel que he llegit per aquí sembla que hi ha un augment de les aplicacions que t'ajuden a calmar-te. No em sembla malament que la gent busqui maneres de desconnectar del que anomenen "el mundanal soroll", però no em deixa de sorprendre el molt que ho virtualitzem tot.
No arribo a l'extrem de, Per què m'he de comprar una cadira quan puc comprar una destral anar a bosc talar un arbre i fer-me-la jo mateix? Però ja vam canviar la bici per la bicicleta estàtica, el córrer pel carrer pel córrer sobre una cinta, però si d'aquí a 100 anys creem una pastilla que ens produeixi el mateix efecte que el córrer ¿la prendrem?
No dic que un cop a l'any ens anem a l'Himàlaia a el monestir budista de tal passem allà dies meditant sota la cascada sagrada en posició de flor de lotus fins a connectar amb el txi. No dic que en un moment d'estrès, atrapat en un moment que no et permet "fugir", no treguis el teu mòbil i et posis aquestes apps. El que em sembla és que en aquest món en què les màquines cada vegada fan més coses, nosaltres cada vegada li dediquem temps a no fer res. Qui ens ha pres el pèl?

Children sharing a banana split at Jaxson's Ice Cream Parlour in Dania

Comentaris

Entrades populars