Confinats

Hola,

Aquí estic tancat. Tot per un virus, uns dirigents i mitjans de comunicació que per alguna raó els va donar per mentir. A més un cop estem tots en quarantena no paren de donar senyals contradictoris i dir estupideses com "anem a vèncer el virus". Quid prodest?
Estic teletreballant i després del primer dia de treball m'han reduït la jornada a la meitat. Això al que anomenen ERTO (Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació) Encara que he tingut sort, a mes de la meitat dels meus companys la jornada se l'han reduït de el tot. Quid prodest?
I les xarxes socials estan molt alterades i encara no hem complert ni una quarta part del que serà. Quid prodest?
Quid prodest? és una frase en llatí que significa A qui beneficia? i enmig de tot això em segueix quedant la sensació que de manera directa o aprofitant l'ocasió, tot això el beneficia a algú i intenta que sigui el màxim



Comentaris

Entrades populars