Nostalgia

Hola,

Aquesta foto que he robat de feisbuc correspon el meu barri el 1985. Son les vies del carrilet, un tren de via estreta, que tallava la ciutat i el meu barri en dos meitats. A la dreta podeu veure el mur que dividia molts carrers en dos. Així que l'acció d'anar d'un punt a un altre del mateix carrer, podia dur-te tranquil·lament 10 minuts, que era el temps d'anar a donar la volta al pas a nivell amb barreres mes proper, esperar que passes el tren,....
A la esquerra de la foto es veu una petita caseta, que era una sort de baixador de carrega, que no recordo haver-lo vist mai funcionar. El que si recordo es anar de molt petit (abans d'aquesta foto)  a aquest lloc amb el meu avi, asseure'ns allí i veure passar els trens, mentre jo comptava emocionat quants vagons duien. Sense menystenir a les meves profes de primaria, allí vaig aprendre a comptar.
Per sort ja res de tot això existeix, excepte els edificis. Les vies s'han convertit en una de les arteries vertebradores de la ciutat, a la que van anomenar Avinguda Carrilet, i mes o menys per on jo seia comptar vagons ara treballa el meu cunyat en un supermercat. Per que la gent vol viatjar en el temps tenint fotografies?




Autor: Daniel González

Comentaris

Entrades populars