Bon viatje, Pau

Hola,

Avui ha marxat Pau donés. He rebut un whatsapp de la meva amiga Bea, al obrir-lo hi havia una foto que saps que al eixamplar et donarà mes informació. En ella es veia una foto de fa uns pocs anys de Pau i ho he sapigut. El missatge de Bea era un Oh i un emoji caient-li una llàgrima i ja no he necessitat eixamplar la imatge.
No se si teniu cap primer record de Jarabe de palo, o de Pau Donés, que es exactament lo mateix, ja que va ser el grup de Pau i els seus nois on sempre el que es mantenia era en Pau. Jo si, va ser en els meus nous mesos de mili, que van ser al 1997. El març de 1996 havia sortit el seu primer àlbum, La flaca, i sonava a totes hores el seu tema principal. Jo, pel que sigui tinc gravat a foc dels interminables mesos a Saragossa la cançó El lado oscuro. Per alguna raó aquella cançó parlava de mi. Després va vindre Grita, que continuava parlant de mi. No se perquè, que jo recordi Pau i jo mai hem estat ni mínimament a prop.
Aqueste tres cançons son bones per descobrir en Pau, però no us deixeu Bosque de palo. Després tothom anava amb lo de Depende, però no oblideu Pura sangre, Duerme conmigo, la seva versió de A lo loco, ni de Agua on tornava a parlar de mi. Quantes vegades no hauré utilitzat allò de "Hoy el mundo ha dao otra vuelta pero a mi nadie me ha avisao"? del seu De vuelta y vuelta. Quantes vegades no habré dit allò de "curioso elemento el tiempo"? Teniu que escoltar la versió que va fer en ell mateix de Tiempo en italià. En lo puro no hay futuro es una declaració d'intencions bestial. I no us deixeu el Completo incompleto. Deian que Bonito era el nou Depende, mentira (Com curiositat Alanis Morrisette li va copiar el vídeo-clip).  No deixeu d'escltar Ying Yang i a mi em te el cor robat des de el primer moment el tema Corazón, una genialitat poc reivindicada. Romeo y Julieta (no eran de este planeta) o Menos que un amor mas que un amigo.  A Dicen hi ha mes filosofia que en tot allò que puguis arribar a lllegir. Olé, donava pas a Déjame vivir, A tu lado, Voy a llevarmela lev i a Me gusta como eres, tambe genial en la seva versió en italià. Yep!, Para enredar, Alas, la versió de La quiero a morir, Fin, Frío, Siempre, nunca, nada , Vecina, ¿A dónde vas?, A mi novia le gustan las chicas, Lo que te voy a decir,.... Resumint, amb el àlbum que va treure fa uns dies son nou d'estudi, poseu-los en bucle i no deixeu de escoltar-los.


El Lado Oscuro - Jarabe de Palo

Comentaris

Entrades populars