Confinats (14)

Hola,

Encara que algú pensi que que havien desaparegut els que cremaven i delataven bruixes a l'edat mitjana, els que cremaven llibres i discos a principis de segle XX o el xivatos de la guerra freda, en realitat simplement no havien tingut una raó important per la qual alçar la veu aquests últims anys. Ara ja la tenen, perseguir els que se salten les normes per prevenir la pandèmia.
És igual el fet històric que investiguis la manera d'actuar és la mateixa i es parteix de les mateixes mentides. Es parteix del fet que l'ésser humà és perfecte i que tots som iguals. Així que jo sóc perfecte, tots tenen o no tenen el mateix que jo, tots actuen i pensen igual que jo, i tampoc hi ha una altra opció. Així que tot aquell que no fa el que jo, malament. A més l'autoritat competent sol donar unes directrius, així que qui no les compleix estrictament és un infidel, un heretge, un espia o ara un contagiador. Així aquests personatges s'erigeixen en defensors o protectors, de la fe, la moral, el país o la salut mundial i t'ho fan saber.
Estic molt a favor de les mesures de protecció, les estatals i les personals, i encara que cregui que a la fi tots caurem en algun moment també crec que és millor que sigui el mes tard possible, i amb molta sort, mai. Això no fa que estigui ja fins als mateixos collons dels capdavanters de les màscares, dels nazis de balcó, dels que et miren amb altivesa pel carrer, de denúncies d'infraccions puntuals en els mitjans de comunicació,... aneu tots a cagar a la muntanya. Viu i deixa morir que deia James Bond.




Comentaris

Entrades populars