Venceréis pero no convenceréis

Hola,

"Venceréis pero no convenceréis" és la frase que va dir Miguel de Unamuno al paranimf de la Universitat de Salamanca un 12 d'octubre de 1936, quan va agafar el torn de paraula durant la celebració del dia de la raça i sembla que finalment es va convèncer del que anava a arribar , davant d'una audiència eminentment franquista.
El punt actual és completament diferent però el mètode és semblant. Intenten amb lleis, recomanacions i advertiments que tot sigui normal. Amb normal volen dir que tots tornem a treballar per produir matèries no essencials per a ser consumides i així que els diners es moguin i poder pagar els deutes adquirits o generar de nous. La volta a aquesta economia ja no em sembla normal, però fer-ho a costa de les vides de les persones tampoc.
Potser alguns vegin avantatges en la disminució de la població, ja que l'economia actual porta malament que hi hagi molta població. Potser alguns no creguin en la letalitat d'aquest COVID-19. Potser només hi hagi qui vulgui implantar un nou règim de control. Jo només tinc clar que acabaran vencent les teories de l'aquí no passa res, promogudes pels llestos de dalt i aplaudides pels idiotes de sota. Que ens acabarem veient obligats a moure'ns posant en perill les nostres vides i les dels altres per poder subsistir. Però no em convenceran que és normal l'ús continuat de proteccions i híperhigiene. No em convenceran que el Govern a què contribuïm diàriament amb impostos no és capaç de mantenir a el poble viu amb ells. No em convenceran que la culpa és nostra. Mentre això succeeix cuideu molt dels vostres.




Comentaris

Entrades populars