No es la segona onada es ineptitud

 Hola,

Estem a menys d'un mes i no hi ha protocols perquè els nens tornin a l'escola enmig d'una pandèmia. Sí, els senyors ministres necessiten unes vacances d'estar tocant-se els ous que és el que han fet durant la pandèmia, però resulta que els col·legis comencen el 14 de setembre i a la velocitat a la qual funciona l'administració no arribaran a temps.

Sóc conscient que a ells o els és igual o no saben com solucionar-ho o no volen fer-ho, però jo tinc a dues nebodes en edat escolar i una germana professora i no em ve de gust que cap d'elles s'infecti ni pateixi per incompetència aliena. Hi ha milers d'estudis ja realitzats que coincideixen que si en una classe de 25 nens, per molt bombolla que sigui el grup, si cada nen pertany a una família amb pare, mare i un fill i mig, i per mala sort un dels nens de el grup s'infecta pel virus del Sars-Cov-2 i acudeix a l'escola, a les 24 hores hauran 800 infectats i mes de 2000 a 48 hores." A més, en cada sospita de cas, provocarà el confinament del grup, això potser passi diverses vegades durant el curs. Què faràs amb el nen? Què al·legaràs a la feina per no anar-hi? Ni t'explico quan de veritat es confirmi un cas i li hagis de dir al teu cap que tota l'oficina s'ha de fer la PCR perquè segurament estiguin tots infectats perquè hi ha un cas a l'escola del teu fill. A qui culparan de la baixada de les vendes? Com ​​justifiques que arribaràs tots els dies 10 minuts tard perquè la classe de la teva nena ara entra 10 minuts més tard a l'escola per lo del virus?

-La meva àvia s'ha mort de COVID

-Per què et vas anar de festa murri?

-No, sembla que al cole dels fills d'una de la companyes d'oficina de la meva dona hi va haver un cas. La companya s'ho va passar a la meva dona, la meva dona a mi i jo a la meva àvia en algun moment a l'anar a donar-li de menjar com feia cada dia.

-I com ho heu descobert?

-A partir de la seva mort van tirar per enrere i vam descobrir que tots érem asimptomàtics i que el nen de la companya de la meva dona havia contagiat a tot el cole, a l'equip de futbol i als seus amics de parc.

Un cas com aquest, encara amb mesures extremes segueix sent possible, però les possibilitats es redueixen si les mesures són extremes. Però dur a terme les mitjanes extremes, com ara classes de 10 alumnes com han fet a Dinamarca, suposa posar diners per part de Govern. Diners que ja li hem donat però que segons sembla s'ho han ventilat en algun tripijoc. Si vols ser conspiranoic pots dir que ja els hi va bé, que al no poder conciliar la vida laboral i l'escolar, molta gent serà acomiadada o abandonarà els seus llocs de treball i així es "mourà" el mercat laboral i baixarà l'atur. Amb sort alguns moriran, si són molts o molt joves ens tornaran a tancar per guardar les aparences, però sinó hauran mes llocs de treball i menys pensions de pagar. Sigui com sigui, si res ho evita a partir de el 14 de setembre posarem en alt risc a nens, professors, bidells, administratius dels col·legis, gent de la neteja i de la cuina dels mateixos, i ho anomenaran segona onada.




Comentaris

Entrades populars