Coses de l'edat

Hola,

Avui mirant altres coses he descobert que aquest tema, In the end, i l'àlbum on va aparèixer, Hybird theory, està a punt de fer 20 anys. Això no va de lo vell que sóc, que també, estic a set dies de complir 46 anys, sinó al fet que fa 20 anys que tinc un record tecnològic ancorat a aquest àlbum.
Fa vint anys cançons d'aquest àlbum com In the end o Crawling em tenien fascinat, però la la resta de so de la banda, no acabava de convèncer-me. Així que vaig intentar obtenir l'àlbum..... i la connexió no ajudava en absolut. Si no recordo malament deia alguna cosa així com que diversos dies. A la fi no recordo com vaig arribar a l'àlbum, crec que el tinc en CD en alguna caixa, però no va ser a través de la xarxa. Ara mateix obres Spotify escriuen In the end i el pots escoltar des del mòbil si ho desitja, o a YouTube i sobre veus a Chester Bennington, Mike Shinoda i companyia en viu.
Fa vint anys era gairebé impossible obtenir l'àlbum en línia, o al menys necessitaves paciència. Fa quaranta o compraves el vinil o el casset o ja et podies oblidar. En vint anys mes les meves nebodes perrejaran al costat d'un holograma de Becky G?



Linkin Park - In The End (Live from Red Square)

Comentaris

Entrades populars