Tecnologia ancestral

Hola,

La gent de Xataka ha tret aquest article, i aquest vídeo, sobre els símptomes que et detecten com un vell digital. El mes clar i evident és si saps que representa la icona que sol aparèixer al costat de l'opció de Guardar a molts menús de molts programes. I ja no et dic res si com jo vas utilitzar disquets. Jo vaig aprendre a mecanografiar en una Olivetti, així que les màquines d'escriure em son molt familiar. He tingut centenars de cassets. Jo vaig navegar per Windows que només tenien consola. Vaig escriure centenars de sms. Vaig tenir diversos mòdems. He programat pàgines webs on els Gifs no eren ornaments sinó un toc de distinció. Sempre he fet fotos i he hagut d'esperar setmanes per veure el resultat de les que havia pres. He marcat centenars de vegades números de telèfon fent girar el dial. Mai he estat molt de vinils, ni de jugar a la serp, ni de veure Canal + codificat, utilitzava el TP per saber que anaven a fer a la tele i mapes per viatjar. Segueixo tenint un despertats de tauleta de nit i no fa tant que anava a el vídeo-club a buscar pel·lícules, encara que ara ja eren en DVD i no en VHS. Així que sens dubte, tot això que ara sembla tan vell, és part de la meva vida.



13 síntomas del viejuno digital

Comentaris

Entrades populars