Accepto els termes però

Hola,

Jo accepto el no sortir de casa entre les 22 hores i les 6 hores. Estic d'acord amb portar mascareta cada vegada que surto al carrer i cada vegada que hi hagi algú a prop, a no reunir-me amb més de sis persones, a no cobrar tot el meu sou i anar empobrir-me mes a mes, el que no em atengui cap metge si no és per telèfon o tret que cridi coronavirus. Estic d'acord amb el mantra de "Mascaretas mans distància". Estic d'acord amb haver reduït la meva mobilitat a poc mes de quatre carrers de casa, a teletreballar, a posar-me gel que destrossa les mans a l'entrar a cada botiga i a no menjar ni beure en públic. Accepto que arribada la renda de l'any que ve em vulguin comptabilitzar dos treballs en lloc d'un per estar en erto i emportar-se mes diners.
Accepto que vulguin que em cregui que tot va passar per casualitat per culpa d'un mamífer amb ales. Accepto que vulguin que em cregui que no em contagiaré a la terrassa d'un bar sense màscara però un pas més enllà si, si no estic consumint. Accepto que les meves nebodes no posen la seva vida en perill cada dia a l'anar a l'escola, ni el meu cunyat viatjant en transport públic per anar a treballar, ni la meva germana fent classe a un munt de nens però que si estic en perill de mort si en lloc de amb sis persones estic amb set. Accepto que vulguin em cregui que tancant els bars a un país d'alcohòlics com és Espanya, ui perdó, bevedors d'una saludable copeta controlarà un virus. Accepto que vulguin que em cregui que hi ha un passadís segur perquè estrangers vagin a les nostres illes. Accepto que vulguin que em cregui que el virus només afecta esportistes no professionals i que els altres poden seguir competint. Accepto que vulguin que cregui que saben que estan fent, que en algun moment tindrem una vacuna i que el que fan al congrés és una sana discussió política. Accepto que vulguin que cregui que per a mi no és segur anar a Barcelona però ells poden viatjar per tot el món. Accepto que vulguin que cregui que a mi no em poden fer una pcr cada dia però a Messi li fan dues.
Accepto acatar les normes i que em prenguin per ximple però, què cony estan fent els que governen? Aquí a la meva ciutat, a la meva comunitat i en tot el país. No hi ha cura, no hi ha previsió que hi hagi una vacuna, els confinaments només serveixen per no saturar la sanitat, així que què cony estan fent? Val que només poden controlar l'administració i fer millor les nostres vides però: no hi ha prou metges, no hi ha prou rastrejadors, no hi ha prou tests, cada vegada hi ha mes atur, molts estem en un erto, les màscares segueixen pagant a preu d'or, segueix havent-hi molta gent saltant-se les normes, segueixen mentint-nos sobre la ventilació en espais tancats, no augmenten el transport públic, no augmenten la freqüència del transport públic, l'administració està saturada, l'atenció mèdica primària és deficient, els ajuts als negocis és insuficient,...
Per què si no fan res jo he d'acceptar les normes? El maleït virus ho acabarem agafant tots igualment. I sí, és millor tard i que sigui lleu i per això em protegiré a el màxim, però quan ho hagi passat, quan tot hagi passat, seguirem desemparats dels que ens han de cuidar i sense comptar que ja ho estem des del març. Caldrà començar la revolució com més aviat o quan s'acabi el de virus ens diran que està bé això de ser esclau.



LHDigital

Comentaris

Entrades populars