Comença a semblar-se molt al Nadal

Hola,

Fa setmanes que els meus nebodes estan imbuïdes en un repte de tik tok, en el que dia a dia realitzen el mateix ball, indicant els dies que resten fins Nadal i amb la mateixa intro. Jo com és lògic no m'anava a quedar amb la intro, així que la vaig buscar i vaig trobar la cançó. Gràcies míster Bublé.
La cançó en qüestió és It 's beginning to look a lot like Christmas, o comença a semblar-se molt al Nadal. És un d'aquells temes que els entesos diuen cànon i la resta de mortals, cançons de tota la vida. Així que hi ha moltes versions del tema, però la que tiktokean sense parar les meves nebodes és la de Perry Como. Així que estem parlant de principis dels 50, fa 70 anys. Jo no tinc ni la més remota idea de la vida musical del senyor Como, així que les meves nebodes dubto que sàpiguen que aquest senyor tenia un programa a la tele americana i que no hi havia color. Però algun dia en el futur, quan ja hagin oblidat aquest repte, en alguna pel·lícula, en algun lloc, sonarà la cançó la reconeixeran i no sabran de què. Així és com jo he de saber coses que no es ni que.



Perry Como Live - It's Beginning to Look a Lot Like Christmas

Comentaris

Entrades populars