Un es cansa de sentir idioteses

Hola,

Si esteu llegint això és que he decidit no eliminar aquest post que escric el mateix dia de la qual hem posat la primera vacuna. Intento no deixar molts d'aquests escrits cabrejat però és que en dies com avui el nombre de idioteses per segon que he escoltat i llegit és tanta que em treu un run-run que jo que se.
La primera cosa que no deixen de repetir és el principi de la fi, donant la sensació que tot això s'està acabant. Feu càlculs, 47 milions d'espanyols, dues dosis per persona, i dividiu per les 350 mil vacunes setmanals que espera rebre Espanya. Si res va malament els grups de risc: gent de les residències, els seus cuidadors i els metges que estan el dia a dia amb el virus, estaran vacunats a l'abril. La resta de la població a principis de l'any 2022. Així que mínim ens queda un altre any igual que el ja passat. Oblideu celebracions, festes o de vacances que no sigui amb mascaretes, gel hidroalcohòlic, distància i restriccions.
He sentit a mes d'un avi al vacunar a les residències que aviat podran veure als seus néts. Tenint en compte el punt de dalt ells estaran amb la vacuna a l'abril, però els seus familiars amb sort un cop acabat l'estiu. Les autoritats no pensen vacunar ni a embarassades ni menors de 16 anys, per tant els seus néts no podran anar a veure'ls en cap concepte, amb sort seus fills.
El tema de les embarassades és curiós. Diuen que els menors de 16 anys no seran vacunats perquè no són de risc. Una dona embarassada en si són dos éssers. Un menor de 16 anys, el nadó, de manera que no hi ha problema i l'altre una dona gran de 16, l'embarassada, que ens diuen que no hi ha problema, per què no vacunem a les embarassades?
Després parlen dels efectes secundaris i la resposta és, res que no es curi amb un paracetamol. No se la gent de Sanitat però jo només em prenc un paracetamol si estic malalt, així que si després de posar-me la vacuna m'he de prendre un paracetamol, m'estan emmalaltint per protegir-me d'un virus?
Sense oblidar que quan parlen d'immunitat de grup de el 70% o 80% obvien al fet que és sobre la població mundial
Totes aquestes estupideses les pots sentir en qualsevol telenotícies en menys d'un parell de minuts. Si tot va bé, això és que no hi hagi problemes en la generació de vacunes, ni en la distribució. Que s'autoritzi mes d'una vacuna. Que no apareguin efectes secundaris greus. Que no hagin mutacions que facin inservibles les vacunes. Que tot el planeta es vacuni. Que l'efecte de la vacuna sigui perdurable. Si tot va bé potser per al 2022 ens puguem començar a treure les màscares.
Així que un es cansa de sentir idioteses i fa complicat que em refii dels idiotes que les pronuncien que van ser els mateixos que em van dir que no necessitava mascaretes i van posar en perill la meva vida a fer-ho. Els mateixos que no són capaços de sostenir l'economia. Els mateixos que m'han estafat part del meu sou. Els mateixos que em culpen de fer coses que no faig. Els mateixos que no em deixen acostar-me a la meva família però que diuen que no és perillós viatjar amb metro amb 200 persones mes al vagó. Els mateixos que durant mesos han jurat que el virus només es transmet per gotícules. Els mateixos que reconeixen que els bars i restaurant només s'obren perquè aquests no els demanen. Aquells que encara no saben on va començar el virus.
Si no sortirem a cremar-ho tot, a el menys cuideu-vos.




Comentaris

Entrades populars