Això explotarà

Hola,

Potser només sigui jo o potser és que des de fa dies estic mirant mes punt de la xarxa que no mirava o potser és l'exteriorització del cansament i el tedi general, però cada dia detecto a mes gent que s'ofenen per tot.
És igual el tema. Si els morts per COVID-19, que si les vacunes arriben o no, si es posen o no. Que si el Rubius, que si aquell altre youtuber. Que si aquest és comunista, que si aquell és un fatxa, que si cal tolerar els nazis. Que el raper a la presó però al Borbó ni tocar-lo. Que si visca la república, que si això és culpa dels independentistes. Que si et puc amenaçar amb un sub-fussell a cara descoberta que no passa res. Que mira que aquests poden muntar un casament amb cent convidats però jo no puc celebrar el primer aniversari del meu nadó. Que a la meva ciutat totes les botigues estan tancades i en aquella tot està obert. Que és perillós estar a menys de dos metres d'aquella persona, però no si és en un col·legi, al metro, al bus, en una taula electoral o en un bar. Que la pandèmia millora però moren mes gent. Que si el partit és de categoria nacional es pot jugar però si és de categoria regional no. Que la crisi climàtica no existeix. Que obren els gimnasos però poc i ara les llibreries son cultura.
Tinc la sensació que gràcies al fet que internet és la major plaça pública de la història, i que portem un any de mala gestió, mentides i incoherències, la gent ja està molt cansada, i si fóssim en l'edat mitjana haguéssim sortit amb torxes a cremar al monstre o a la bruixa de torn, però ara deixem anar bilis a la xarxa. Millor deixar anar bilis que explotar.

Comentaris

Entrades populars