Coses que ja no explico

Hola,

Porto lustres, literalment, escrivint aquí gairebé cada dia. És una obligació que em vaig imposar per poder vomitar molt del que passa pel meu cap, com si fossin les comportes d'una presa, que si no s'obren de tant en tant la presa rebentaria. Hi ha dies que veig moltes coses per explicar i això em dóna per a uns quants dies. Hi ha dies i dies en què estaria en stand-by però això em força a no adormir-me al sofà o a posar-me una sèrie. Així que gairebé sempre tinc alguna cosa per explicar.
És veritat que cada vegada explico menys res molt personal doncs a el món aquestes coses meves els importa un rave, així que no perdré un instant, però si poso coses que penso, principalment. El que si des de fa un temps fins d'això em retinc de vegades perquè penses, això ja és d'idiotes. Portem ja uns quants anys que no deixo d'escoltar tonteries, sobre qualsevol tema, i cada vegada mes ximples. Un exemple. El cinturó de seguretat salva la vida de la gent en 3 de cada 4 accidents. És una passada que un "simple" cinturó ens salvi la vida, però la dada també es llegeix a l'inrevés. Encara amb el cinturó posat 1 de cada 4 persones mor en un accident. No estic dient que no calgui posar-se el cinturó, jo sóc dels que s'ha intentat baixar del cotxe amb ell posat, però la segona afirmació no és menys veritat. En canvi parlar d'aquesta segona manera de veure les coses et portarà molts problemes.
Doncs el que la gent no vegi aquestes coses em cansa, així que prefereixo perdre el temps en altres coses.



Comentaris

Entrades populars