Perseverança

Hola,

Bé, la Perseverance ja ha aterrat a Mart, la qual cosa és una passada però també ho han fet en els últims dies els Emirats Àrabs i Xina. I no vaig a enrotllar-me quan Javier Santaolalla ho explica molt millor que jo.
És un gran avenç? Sí, per a la ciència i en unes dècades ens afectarà, si no has mort pel virus o pel canvi climàtic. Així que quan jo estigui a prop dels 70 espero sentir les notícies que hi ha gent a Mart, però de moment el meu demà serà igual que el meu avui i el meu ahir. Si el Sistema Solar és un barri nosaltres no hem sortit de la nostra habitació, i aquest rover és com mirar amb un ullera de llarga vista si hi ha algú a la fi del carrer on està la nostra casa per la finestra de l'habitació.



7 minutos de terror - Llega Perseverance de NASA a Marte

Comentaris

Entrades populars