Promeses buides

Hola,

The cranberries sempre va ser un d'aquells grups que sense saber perquè mai em vaig parar a escoltar quan tothom ho feia. No recordo amb quina cançó va ser però es que em vaig quedar enganxats a ells, potser va ser Salvation o potser aquest Promises. La veritat és que em vaig comprar tots els seus CD que el discman no va deixar de donar-los voltes i a la fi vaig anar a veure'ls dues vegades en directe, i per aquell no se que no vaig ser una tercera vegada a sentir la particular veu de Dolores, i mesos mes tard moria. Ara que el modern és Spotify podria crear-me una llista amb ells i no deixar d'escoltar-la 24 hores seguides, no se que fa que músiques que després marcaran la meva vida, no sàpiga reconèixer-les des d'un inici.



The Cranberries - Promises (Live) (1998)

Comentaris

Entrades populars