El vell del mirall

Hola,

Ara que treballo molts dies des de casa ho faig amb soroll de fons. De vegades són llistes de Spotify, de vegades són Podcasts, vaja la ràdio posada de fons de tota la vida.
L'altre dia tenia posat el podcast de Jordi Wild, que durant unes dues hores es posa a entrevistar principalment algun tipus famós a les xarxes socials: Twitch, Youtube, ... Crec que era en un podcast de fa mesos amb Ibai, i es posaven a parlar de pel·lícules. Van parlar de Memento, Cadena perpetua, ... i d'aquesta última vaig sentir com li deien un clàssic, una pel·lícula antiga. En aquest moment el meu cervell va desconnectar de la feina i va cridar "Que clàssic ni que clàssic, si la vaig veure al cinema amb el David!" Després ho vaig pensar fredament, vaig buscar la data d'estrena i 1994! Fa gairebé 30 anys de la seva estrena. El més gran dels que parlen al podcast sol ser Jordi Wild i crec que li falta un pocs per 40, però que els seus convidats rarament passen dels 30.
La generació que ara marca tendència si no han nascut al segle XXI, els falta molt poc. Així que no van poder anar al cinema a veure Cadena perpètua, Forrest gump, El silenci dels anyells... Aquests són els primers símptomes de que l'home vell que apareix al mirall quan em miro sóc jo.


Comentaris

Entrades populars