Experiencia d'un any

Hola,

Aquest any de pandèmia, oficial, l'única cosa que m'ha aportat és a deixar de confiar en tot aquell que no pertanyi al meu reduït grup d'interaccions. La meva poca confiança en els estaments governamentals es va acabar amb els primers dies de pandèmia i la seva ferma decisió de primer són els diners i després el poble. La meva confiança en els científics es va acabar a el veure que tanta teoria a la pràctica es resumeix en no sabem que fer i anem prova i error. La meva confiança en els metges es va acabar quan els vaig veure aplaudir els pacients. La meva confiança en els jutges ja no existia i aquest temps m'ha seguit donant la raó. La meva confiança en la gent es va acabar quan els vaig veure córrer als bars quan els van obrir. Encara crec en mi, però només a estones.


Comentaris

Entrades populars