No ho entenc

Hola,

Segons la Viquipèdia: "Una vacuna és una preparació destinada a generar immunitat adquirida contra una malaltia estimulant la producció d'anticossos."
Segons la RAE: "Preparat d'antígens que, aplicat a un organisme, provoca en ell una resposta de defensa." en la seva sisena accepció, perquè recordem que vacuna és una cosa referent a la vaca.

Jo vaig haver de faltar molt a classe i sobretot el dia que explicaven que una vacuna cura, una vacuna mata virus o que una vacuna és innòcua. També no vaig haver de prestar-li atenció a la meva doctora quan m'explicava que mals de cap, marejos, vòmits, diarrea, dolors diversos, .... són efectes normals de qualsevol medicació, en concret d'una vacuna.
D'acord, m'ho he perdut, però tampoc ningú m'explica perquè aquestes veritats que m'he demanat en aquests quaranta i molts molts anys, ho són. La meva sensació és que treballen amb marges, és a dir, si d'aquí a ics mesos el ics per cent de la població aquesta vacunada, i tenen els suficients anticossos per defensar-se de la COVID, i així tornar a activar l'economia, encara morin o tinguin seqüeles permanents unes xifres acceptables, és millor esperar a tenir alguna cosa que ens serveixi de barrera al virus i no causi efectes secundaris. Això sí, no ho explicarem a molts ja que si els toca la part xunga, el de morir-se i això, no vagin a enfadar-se amb nosaltres.
Potser no sigui així, però no m'ho tingueu en compte que jo sóc dels que encara esperen saber que va passar perquè un virus que sembla que caminava per aquí fa temps esclatés en forma de pandèmia.



Comentaris

Entrades populars