Get a grip

Hola,

Avui és 20 d'abril, però si vols que et parli del 20 de abril del 90, veu a aquest post de fa un any, on t'explico com els Celtas cortos van celebrar els 30 anys del seu tema insígnia.
També era un 20 d'abril però de l'any 1993 quan va aparèixer l'àlbum Get a grip de la banda nord-americana Aerosmith. Aquest disc és va arribar a ratllar en una de les meves últimes cintes de casset comprades i va donar mil voltes en un dels meus primers cedes comprats. Aquest àlbum va ser una mena d'obsessió en els meus llargs viatges diaris a estudiar a la uni. I no era per escoltar Cryin ', Amazing o Crazy. Era per no deixar d'escoltar Eat the reach, potser el millor inici d'una cançó de tots els temps (Wake up kid it 's half past what you think nothing really changes but the date.... But the wrong key hole, Joe), o Livin in the edge, sinó per no deixar d'escoltar Shut up and dance, Flesh o aquest Fever amb el qual el meu cap segueix sacsejant al seu ritme frenètic.
Aquesta barreja entre so rock i blues. Aquestes guitarres afilades, aquest ritme frenètic, aquests bombos marcats van omplir llargues hores dels meus di-finals, primers vint-i- ....


AEROSMITH - Fever (Live)

Comentaris

Entrades populars