Ja puc?

Hola,

Algú sap quan puc començar a cagar-me en tot l'estament sanitari? Fins quan durarà aquesta situació per la qual tot el que duu una bata blanca o treballa dins d'un centre sanitari és un sant, té molta feina i tot ho fa bé?. És que vaig guardant-me la bilis i a la fi acabaré per mossegar a algú. Quan vegeu la notícia de tipus de l'Hospitalet mossega a un metge, mireu la foto, segurament sigui jo.
Malauradament porto gairebé una dècada on el meu contacte amb tot tipus de gent implicada en curar-nos ha estat molt habitual. Així que tinc clar que treballen de puta mare. Sempre et pots queixar d'això o allò, però també poden equivocar-se encara que no sé si tenen aquest dret. Ara tornem a estar immersos, perquè aquestes coses capgira a tota la família, en un d'aquests contactes, el primer gran després de sorgir el virus, i estic notant grans canvis. Hi ha un virus i han de prendre les mesures que corresponguin, però amb tota l'experiència pràctica que he acumulat en aquests darrers anys veig que hi ha alguns que estan aprofitant per a viure millor emparats en el qual hi ha un virus. I l'excusa sempre són dos, la sobresaturació o la possible infecció. La infecció se soluciona amb prevenció no amb l'eliminació d'accions. És com si per no tenir malalties de transmissió sexual la solució no fos el condó sinó l'abstinència. La sobresaturació l'entenc, però en punts específics, no a tots els nivells i estaments. És com si per pujar el preu del salmó a Noruega el carnisser de la cantonada decidís que no em talla el pernil en rodanxes.
L'estupidesa s'està apoderant de la salut i si et foten la salut et foten la vida i només tenim una.



Comentaris

Entrades populars