Aixi cuiden de nosaltres

Hola,

Sortirem millors!!! Cuidarem de la nostra gent!!! I una merda. Avui he fet la declaració de renda i per tant puc dir que he tancat comptablement el meu 2020. Segur que vindran amb alguna merda mes ja que el Gobierno s'ha encarregat nefastament de pagar-me durant el temps de ERTO i per exemple ja he trobat una cagada en la quantitat que posava a la declaració. Però anem a que res canvia.
Jo cobro un sou al mes. Durant un any cobro dotze vegades aquest sou. El 2020 per culpa de la COVID això no va ser així, i des de mig març fins l'ultim dia de octubre vaig cobrar la meitat de l'empresa i es suposa que la meitat del Gobierno, però no era així. Així que l'empresa em va pagar quatre mesos complerts i vuit a mitges, per tant em va paga lo mateix que vuit mesos complerts. El Gobierno, aquests vuit mesos no em pagava l'altre meitat, sinó una quarta part del que guanyo en un mes. Que sí, que sí, que tot es molt legal però jo només tenia un quart a la meva butxaca. Vuit quarts son dos mesos, sumats els vuit mesos que em va pagar l'empresa el 2020 vaig acabar cobrant el que es suposa que hagués guanyat en deu mesos. El que es el mateix com si hagués treballat dos mesos de gratis.
Aquí no acaba la cosa. Aquest 2021 el Gobierno m'ha reclamat una quarta part de un mes perquè diu que m'havien pagat de mes, i ara amb la declaració, respecte els anys passats la diferencia es la de mig mes de sou. Mig mes més un quart son tres quarts menys de mes, així que a efectes pràctics vaig treballar dotze mesos i he guanyat com si hagués treballat nou i escaig. I una merda cuideu de nosaltres.




Autor: engin akyurt

Comentaris

Entrades populars