Al voltant del següent somni

Hola,

Fa 27 anys que tres amics van decidir ajuntar-se per enregistrar un únic disc. Per mi està entre el millor que tinc, però segurament està entre els millors de la música popular moderna i en canvi no surt a gaires llistes. Cosa del marketing.
Es van ajuntar Jack Bruce, considerat per molts el millor baixista de la historia. Ginger Baker, considerat per molts el millor bateria de la historia. Aquests dos ja havien coincidit amb Eric Clapton per formar Cream. Aquí es van ajuntar amb Gary Moore, potser dels millors guitarres de la historia, per formar la BBM. No s'hi van capficar gaire amb el nom. Així crear Around the next dream que veia la llum un 17 de maig de 1994.
A risc de sembla el iaio que explica historietes sempre recordaré com aquest trio va passar per Barcelona (16 de juny de 19994) i jo no vaig anar per estudiar per un examen que tenia al dia següent que vaig suspendre. A Moore el vaig arribar a veure en directe, anys mes tard, els altres dos ja no i ara ja no podeu veure a cap dels tres tret de que recupereu vídeos seus, com aquest en el que busquen la ciutat d'or .


BBM-CITY OF GOLD-LIVE

Comentaris

Entrades populars