Marques

Hola,

L'altre dia en un hipermercat d'origen francès i que el seu nom és encreuament de camins vaig descobrir unes samarretes per a l'estiu amb la idiota frase motivacional: "Si la vida et dóna llimones fes llimonada". Dins de les moltes frases motivacionals que hi ha, i que algunes son molt útils i et fan adonar-te'n d'errors que comets per inèrcia, aquesta és la més idiota de totes. Si la vida et colpeja o esquives els cops o resisteixes però no obtens una oportunitat.
Una altra idiotesa és allò que obtens el que has sembrat, com si no haguessin huracans, pluges torrencials, sequeres, pedregades, incendis i mil coses mes que és impossible controlar.
No vaig a donar-vos cap solució, si la tingués us la donaria, però se de que parlo ja que cada vegada que estic en una d'aquestes situacions faig una marca com aquesta, que només jo entendré i es perdran quan jo les oblidi, i començo a acumular moltes. Així que només us dic que hi ha coses que no podrem controlar mai.

Comentaris

Entrades populars