La teva cara em sona



Hola,

En unes hores confirmaran que a partir de dissabte ja podem anar sense mascareta pel carrer. Això vol dir que els indicadors de la pandèmia estan en xifres bones i segures per a la nostra salut, després mires la gràfica de la meva ciutat (la de l'inici) i veus que no és així, i a més en el cas de la meva ciutat estan pujant els contagis .
Estalviar-la idiotesa aquesta de "que diguin que te la pots treure no vol dir que te la treguis !!!". Que diguin que te la pots treure només dóna dues opcions o que ja és segur o que ens volen morts. Les mateixes persones del mateix Gobierno fa uns mesos deien que que per sobre de 100 molt malament, uns 50 la cosa aquesta malament i per sota de 30 aquesta controlat, a Hospi ara mateix està en 156, mes de 5 vegades per sobre d'estar controlat. Us recordo que aquesta mateixa gent és la que al desembre ens va dir que no estàvem tan malament i els números els teníem a prop de 700. I no som l'excepció, la ciutat està envoltada per Barcelona, ​​Cornellà, el Prat o Sant Feliu, que estan igual de malament o pitjor i estan envoltades per altres ciutats amb els mateixos elevats nivells. A això afegiu que el mateix dissabte comença el MWC a la ciutat i els nostres carrers s'ompliran de persones dels cinc continents.
 Se que em menteixen, el que no tinc clar és quan. M'han mentit fins ara i les mesura profilàctiques no eren necessàries o em menteixen ara però que tot sigui pels diners. Qualsevol malpensat podria dir que no saben que fan i que van a provar i que si mor gent doncs mes llocs de treball lliures.




Autor: engin akyurt

Comentaris

Entrades populars