Puta vida

Hola papa, te'n recordes d'aquesta foto? No fa ni mig any, puta vida. Feia calor, era estiu, tu t'estaves recuperant de la cagada de l'operació del ronyó, fotut però be. La Juanita i jo mirant llocs on dur a les nenes de vacances, un càmping aquí a prop perquè estiguéssiu tranquils a casa i elles amb el cap en un altre banda. La Nati complia els 95 i semblava que res l'impediria arribar els cent.

Ara ja la has tingut que veure, allà on estigueu, ara ja deus saber que també ha marxat. La mama? Fotuda molt fotuda, en un tres i no res l'heu deixat sola. A més tots dos en tancar i obrir d'ulls, un dia allà estàveu i un dia mes tard estava plorant sobre els vostres fèretres. Puta vida.

Jo continuo sense entendre res. No em serveixen les excuses del teu estat i la seva edat. No em serveixen les excuses dels metges. No em serveix cap raó. Puta vida si no hi sou.


juliol de 2021


Comentaris

Entrades populars